Onsdagmorgon

Gomorron allihopa!:)

Sitter här med mitt morgonte och njuter. Snön är fortfarande kvar och det verkar nästan vara kallare idag än igår. Brrr...Tur att man satte in cykeln i förrådet så är den inte allt för kall.

Idag är det skola kl 9.00 men vi ska gå redan i pausen för kl 11-14.30 så ska hela studiegruppen på rättegång.
Har det som uppgift i denna kursen men det ska bli ganska spännande, har aldrig varit i en rättsal innan. Efter det så ska vi sammanställa våra intryck lite och sen är det bara raka vägen hem för att plugga lite till.

Näe nu ska jag fixa det sista här innan Frida kommer ner och knackar på:)

Ha en bra dag allihopa!

image472   image473

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha vad roligt, det var precis den klänningen jag tänkte på igår när jag läste din blogg!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback