Onsdag

Ja eller onsdagen är snart slut:)

Har haft en bra dag idag, först skola och sen styrelsemöte, var ett långt men roligt möte ändå. Finns vissa som livar upp stämningen extra mkt;) Åkte sedan inom Maxi med Frida och handlade lite, handlade bland annat godis men jag har inte ens rört det. Duktigt värre, sparar nog det till fredag då det blir förfest a´la Emma & Josephine!

Imorgon är det uppgång innan kl 06. Hujeda mig säger jag bara. Morgonpromenad med Tessan och sen skola 8.30. Sen lite fix med medlemslistor och böcker som behövs till vårt arbete. Sen imorgon är det även jobb på puben, fick reda på innan att hela Karmagruppen har bokat in sig där så det blir en utmaning. Men det fixar vi!:)

Idag ja, idag så blev det ganska okej med det där med möjligheter, jag skyndar långsamt jag med. Känner att jag vinner mest på det. Men det är jobbigt och analyserna har gått varma här i kväll.

Nu ska jag kolla klart på Seinfeld och sen sova...

Önskar jag kunde få dig att må bättre gumman...<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte om jag ska ta åt mig, men jag tackar så mycket iaf! Du får mig att må bättre gumman!!

2007-11-08 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback