Kaos!

Sicken kväll...

Jag ångrar att jag inte åkte iväg, jag skulle inte ha skickat det där messet, är stolt för att jag stod på mig när jag nu fick höra det jag velat höra i ett helt år och för att jag inte gjorde saker bara för att vara snäll men som hade sårat mig mer än gjort mig glad. Har verkligen tusen tankar i huvudet som vägrar sluta cirkulera. Men jag har nog bestämt mig, vill hellre chansa på något som kan bli något bra än gå tillbaka i gamla hjulspår med misstankar, svartsjuka och osäkerhet. Det hade aldrig slutat bra, inte just nu i alla fall...

Wake up in the morning
Stumble on my life
Can't get no love without sacrifice
If anything should happen
I guess I wish you well
Mmm a little bit of heaven
But a little bit of hell

This is the hardest story that I've ever told.
No hope OR love OR glory
Happy ending's gone forever more

This is the way you left me
I'm not pretending
No hope, no love, no glory
No happy ending

This is the way that we love
Like its forever
Then live the rest of our life
But not together

Kommentarer
Postat av: emma

usch usch usch... men man kan inte komma å gå hur man vill!!! puss

2007-11-07 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback