Gårdagen + idag

Ja jag bloggade ju aldrig när jag kom hem igår så jag passar på att göra det nu:) Kvällen igår var mysig, var hos Sheron och drack lite vin och lyssnade på Sahara Hotnights (såklart!) hela kvällen. Sen när alla begav sig mot Kåren så cyklade jag och Frida hem och vid ett stopp på OKQ8 så såg vi faktiskt Johan Glants. Lite småhäftigt faktiskt:)


Idag så har man varit igång hela dagen. Först grupparbete, sen hem en snabbis och äta, sen hämtade Emma upp mig så åkte vi till stan och flummade runt en massor men vi fick tag på det vi ville ha. Sen hem och hämta min fina overall och vid fyra så begav vi oss mot Tessan och Patrik. Väl där så hade vi lite mysmöte och åt pizza:) Cyklade sedan hem och bytte om till mjukiskläder och cyklade till Emma där vi mös med godis och TV. Begav mig hemåt vid 22-tiden och har städat och plockat lite här hemma.

Sitter nu med en kopp te och två morötter som jag ska äta till Sex & the city snart. Mysigt värre!

Fick fina sms innan som värmde något otroligt!:) Tack söta du, du gjorde mig jätteglad!

Någon annat som gör mig jätteglad är faktiskt lilla Emma, tycker det är mysigt när du är i Kalmar och att vi umgås och pratar så mkt som vi gör. Vi är fruktansvärt lika på vissa punkter och jag har så roligt med dig! Vem behöver killar när jag har sådana vänner som jag har?;)

Nu är det soffan som gäller, blev ett riktigt maratoninlägg nu:)

Nattinatt på er!


Kommentarer
Postat av: emma

desamma gumman! ordspråket e nåt vi ska ta fasta på lite tycker ja nog! ;P TACK! =) pussss

2007-11-16 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback