En snabbis

Ja jag tänkte blogga en snabbis innan jag ska slänga mig i soffan och försöka somna till TV´n. Idag har varit en hektiskt dag, precis som igår. Dagen har innehållit grupparbete, sittande på expen med Jessica och sen 3 timmar i domkyrkan med klassen. Och sen hem och tvätta så man har lite partykläder imorgon. Outfiten har dock varit bestämd sen i tisdags:)

Igår var det som sagt jobb på puben och nu har jag tjänat ihop till mitt minivip, så gött med 3 månaders gratisinträde till kåren! Kan man gå ut även om man är fattig;)

Vill passa på att hälsa till min familj som nyligen börjat läsa min blogg. Lämna gärna ett spår så jag vet när ni läser!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla seinfeld! Imorgon är det äntligen fredag...men Emma kommer vara saknad...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej Josefin.

Kollar ibland på din blogg,
välkommen till oss på julafton lunch

Lasse o Anki

puss o kram,

http://web.telia.com/~u21410353/lasse_link.htm

Postat av: Håkan

Josse! Simma lugnt i helgen, och kom ihåg "var dig själv - alla andra är upptagna" ;-)kramar i massor
Hkan

2007-11-30 @ 11:40:23
Postat av: emma

du e ju bara för söt gumman min!
fan för mitt halsband... ja e ju bara sååån virrpanna!!!
"Ta tag i ditt liv kwinna!" ;D
Ska bli kul att du hälsar på lilla mig imorrn!
PUSSA

2007-11-30 @ 18:46:28
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback