Damaged

Gomorron på er allihopa!

Har i och för sig varit uppe ett tag men är fortfarande astrött så jag ska alldeles strax lägga mig och vila lite mer. Vet inte riktigt vad det är med mig. Ska försöka städa lite till här i lägenheten och sen plugga är det tänkt. Ikväll så ska jag jobba på kåren vilket ska bli riktigt skoj, är rocktema med så det blir att se ut så, tack vare Jennie så kommer min outfit bli ashet;) Kan inte komma ihåg sist jag inte festade på en fredag men min ekonomi tillåter inte det så då är det bra att "jobba".

Nu ska jag slänga mig i soffan eller sängen och njuta av att det är fredag!

Bästa låten just nu - TLC Damaged

I know I'm kind of strange
To you sometimes
Don't always say
What's on my mind
You know that I've been hurt
By some guy
But I don't wanna mess up this time

And I really really really care
And I really really really want you
And I think I'm kinda scared
'Cause I don't want to lose you
If your really really really there
Then maybe you can hang through
I hope you understand
It's nothing to you

My heart's at a low
I'm so much to manage
I think you should know that
I've been damaged
I'm falling in love
There's one disadvantage
I think you should know that
I've been damaged

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback