500:e inlägget

Ja det upptäckte jag precis att detta är mitt 500:e inlägg. Shit, har jag skrivit så mkt?:)

Idag var det som sagt morgonpromenad med Tessan, var en riktigt mysig sådan. Kalmar är vackert på morgonen. Sen var det frukost på kåren och sen en föreläsning. Efter den så har jag suttit och knåpat med medlemslistorna och det tar sin lilla tid, måste ju dubbelkolla allt men nu är det snart helt klart. Är även jobb på puben ikväll, nervöst! Ska dock ta och sova någon timme nu så jag e pigg och alert.

Näe om man skulle sova en sväng nu? Låter väldigt lockande:)

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till ikväll vännen! puss

2007-11-08 @ 18:33:15
Postat av: Jenny (larvus)

Hej vännen!

Tack för ditt sms. Du var först av alla att gratta.
Ha det så fint vännen min
Kram

2007-11-08 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback