Stan med André

Är hemkommen från en runda på stan med André. Skönt att
gå runt i kära Helsingborg igen:) Fick en massa uträttat och
fick smaka Helsingborgs sushi och den var verkligen helt
okej men INGET slår Kalmar:)

Fixade busskort, lämnade tillbaka och lånade nya böcker
på bibblan, fixade ny dosa till internetbanken och André
handlade studentpresent till en kompis som tar studenten
imorgon...

Nu ska jag slappa lite i soffan tror jag. Kanske läsa lite i
någon utav böckerna jag lånat, fast jag vill ju ha den första
boken först även om man inte måste läsa dem i ordning
men det stör pedanten i mig;) Ska ta en prommis ner till
bibblan här i Ödåkra imorgon och kolla om den kommit in:)

Har även börjat ladda upp bilder på bilddagboken så kolla där!
http://maddams.bilddagboken.se

Ha en fortsatt mysig torsdag!♥

Ett litet smakprov:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback