Ingen ork...

Har egentligen ingen ork att blogga idag men gör det
en snabbis ändån;) Har lovat mig själv att försöka blogga
varje dag hela juni i alla fall.

Dagen idag bestod av jobb, vilket var mkt bättre idag men
känns fortfarande inte 100%. Sen hem och sola två timmar
i trädgården, tror jag råkade slumra till med för vädret var
ju helt kanon. Sen ikväll har jag kollat på Kalmar-HIF och
där har jag inga direkta kommentarer.

Sen avslutades kvällen med lite bilåkande med lillebror!

Nu ska jag lägga mig och läsa min otroligt spännande bok
som jag vet att även söta Emmy läser:) Den är så bra och man
kan knappt lägga den ifrån sig.

Nattinatt allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Hihi... är det "Isprinsessan" du läser? Jag läste ut den igår, riktigt spännande slut!! Du får ta o läsa "Stenhuggaren" sen, det kan vara den bästa boken jag läst! Jag är ledig nu i 5 dagar! Ska ut i solen idag o pressa lite o bara njuta av att vara ledig! Ha det underbart i skåne! PussåKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback