Torsdagkväll...

Usch vad jag inte mådde som jag skulle imorse...
Hade sovit i ca fem timmar när Dumbo kom hem
och väckte mig. Haha... Jag kom upp i alla fall, åt
lite, sminkade mig och tog mjukisbrallor och tog
mig imponerande nog till skolan:)

Väl i skolan var det bara att lyssna på föreläsningar
och mysa, fick en massa onyttigt men jag lyckades
hålla mig undan det rätt bra, eller vad säger du Dumbo?;)

Sen cyklade vi hem och sen dess har vi inte gjort mkt vettigt,
käkat spagetti med ketchup, kollat i webcam (hahaha) och kollat på
Rockbjörnen och min älskling Lasse vann<3

Nu ligger redan Dumbo i sängen så jag ska nog hoppa på
henne snart.

Sov gott alla!

Finns så mkt jag vill skriva egentligen, om allt och ingenting, om
dig & alla andra. Men det är för komplicerat och det kommer nog
alltid vara det. Men om jag bara kommer på vad jag vill så kanske
det ordnar sig?

                                                    
  <3

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha webcam ;D
klart vi lyckades bra med att inte äta gotte!
vi är alltid bäst!!
love ya!! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback