Tisdag

Gokväll allihopa!

Skola idag igen och idag var det första gången det var tråkigt
men den föreläsaren som jag har tyckt så bra om. Men det är
nog inte lätt att göra Piaget roligt...Usch usch

Efter skolan var det bibblan en snabbis och sen hem:)
Åt lite och sen gick jag & A på promenad till Statoil på
Berga & hämtade ut mitt HM-paket! Me like!:D

Sen vid kl 20 kom Frida ner och vi kollade Ugly Betty och
sen har jag bara pluggat, läst två rapporter, den ena fattade
jag absolut INGENTING av och den andra är saker som man
har läst om 100 gånger innan... Men men så är väl AU 2. Bara
17½ vecka kvar:) Haha

Nu ska jag belöna mig själv med ett One Tree Hill avsnitt och
sen är det bingen!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback