Tisdag...

Gokväll i stugorna:)
Ledig från skolan idag, så himla skönt:) Men har trots det varit
duktig och gjort en massa skolarbete. Har äntligen skrivit klart
min hemtenta och skickat in den!:D Ungefär en 16 veckor för
sent men det är det som är det bästa med högskolan, man kan
lämna in ändå:)

Efter det så städade jag lyan lite och mötte sen upp Dumbo på
Maxi och handlade lite mat. Nu är man själv i lyan men Dumbo
kommer nog hem sen och vilda Hilda kommer med så det blir
uppesittarkväll och mys på HÖG nivå:)

Eftersom jag vet att både Tanya & Jenny läser min blogg vill
jag passa på att föreslå en sushilunch nån gång nästa vecka!
Vill träffa mina Ödåkrabönor med:) Ni kan väl höra av er om
det låter som en bra idé? Hihi...

Nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på mina små vilddjur:)

Jag har tyckt livet har varit piss den sista tiden men nu börjar
jag se en ljusning igen och det har jag en del människor att
tacka för:) Ni är underbara helt enkelt, är så himla lyckligt
lottad som har er i mitt liv!

Over and out!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback