Tisdag

Idag tisdag har inte jag & min brabo gjort så där mkt vettigt,
men vi har faktiskt varit och handlat på maxi och vi köpte
bara nyttiga saker:)         

Så här glada var vi för det:)

Vi gick både dit och hem så det var nyttigt gjort av oss. När
vi väl kom hem så gjorde Dumbo mat till mig. En jättegod
kycklingsallad men jag kunde inte hålla mig till all mat
var klar så jag nallade av resterna på kycklingen. Massa
goa ben och skinn och så:) MUMS!

Efter maten som var jättegod så diskade min underbara
Dumbo och sen efter maten har vi bara myst, kollat på
TV och ätit kex med ost (INGET GODIS!) Jag gjorde även
en power point presentation till min redovisning! Var i
senaste laget kanske, haha men that´s me!

Nu ska jag & Dumbo snart nanna för imorgon är det
min stora dag, Dumbo får snällt vänta till på torsdag:)

Sov så gott allihopa!


Och du: Förlåt om jag kanske velar fram och tillbaka med det
mesta men jag vet inte riktigt vad jag vill eller vad jag är redo
för än...


"Just have a little patience I’m still hurting from a love I lost
I’m feeling your frustration that any minute all the pain will stop
just hold me close inside your arms tonight and don’t be to hard
on my emotions..."



54536-92

                                            
Brabo och Dumbo <3






 


Kommentarer
Postat av: jennie

åhhhhh brabo (bejbi!) jag älskar dig sååå mycket!! dagen idag har varit kanon! tycker verkligen om att leka med dig och bo med dig ;D

puss

Postat av: Vilda

åååh det där ska ja sno från dig..den texten från låten patience...såå bra..helt sjukt...tihi..
puss

2007-01-10 @ 00:54:33
Postat av: Tanya

Åå söta ni är :)

2007-01-10 @ 19:10:52
URL: http://chickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback