Svinhalt


Gokväll i stugorna:)

Måndag idag och då är det skola, var dock väldigt slappt. Gick mellan
9-11 men det var ändå ett sömnpiller. Efter det lite plugg i bibblan, sen
till farbror Blå och fixade ett leg (ser ut som ett miffo med kn*llrufs i håret)
men men...Efter det blev det stan där jag äntligen fick fixa till min kära nagel
som jag råkade bryta av förra onsdagen:)

Ikväll har det tvättats och mysts lite, har även letat fram mina kära uggboots
som ska användas imorgon för det är svinigt halt ute. Nu ska det kollas på
One Tree Hill och sen är det mys i bingen!

Till er: Det kommer bli bättre men det tar nog lite tid till... <3

Nattinatt alla mina skatter!


         

Kommentarer
Postat av: emmy

åå vilka fina naglar! jag ska fixa till min imon så jag är fin till helgen!! hihi! Ha en skön vecka! ses till helgen! kramar

Postat av: dumbo

älskar dig hjärtat!!

2007-01-30 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback