Ny termin, nytt liv

Idag började AU2, jag har alltså påbörjat min fjärde termin här
på högskolan i Kalmar, heeeeelt sjukt. Jag börjar terminen direkt
med att byta klass. Söta, snälla, underbara John ville byta med
mig:) Tack!

Skola mest hela dagen och sen när jag kom hem har jag inte
gjort så mycket, tvättat & kollat Idrottsgalan. Det finns få gånger
jag gråter när jag kollar på galor men när det är Idrottsgala
så går det INTE. Men jag e van vid tårar nu, tredje dan då det
blivit blött på kinderna men nu får det vara slut.

Imorgon är man ledig och det ska bli så skönt! Denna helgen
var så hektiskt så jag kände mig aldrig riktigt ledig. Ska dock
skriva hemtenta och handla med dumbo men annars är det
väldigt lugnt:)

Nu ska jag kolla Kalla Fötter och sen mysa i sängen med
Dumbo:) Två nätter sen vi sov i samma säng. Illa, illa...

Mamma du ska ha tusen tack för att du skickar upp boken
till mig. Älskar dig med all min kärlek på jorden!
John du är en ängel! Du & Jonas kommer ha asroligt tillsammans!

Over and out!

<3

Kommentarer
Postat av: jennie

är såååååååååååååååå glad att du fick byta ;);)
love you!!! pusspuss

Postat av: vilda

så kul att du nu är vår klassis..blir så glad tihi..love you bejbi..puss

2007-01-16 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback