Läggdags!

Jaa nu e det snart läggdags, har en riktig plugghelg framför
mig vilket innebär att det är uppstigning runt 8 snåret;)
Kl 10.00 ska jag, Jennie & Frida hänga på låset till bibblan.

Kvällen har varit mys:) Tack! Det behövde jag verkligen, lite
avkoppling från allt skitsnack och alla lögner. Skönt!

Näe en liten macka hade nog suttit skönt i magen nu:)
Ska ta en knäckis och vara lite nyttig!

Imorgon hittar ni mig på bibblan med näsan i en bok...
eller vi kan ju hoppas i alla fall;)

Nattinatt!


54536-56

Kommentarer
Postat av: The World Of Mollyland - en värld fylld med skvaller, kändisar, glamour, tips, humor & lite allvar!

lycka till med pluggandet

Postat av: Anonym

vi ska lösa det gumman..allt är bara skit nu och alla killar förstör..men ja släpper dig inte..jag älskar dig..puss

2007-01-20 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback