Kalmar here I am

Jaa då var man här igen:) Känns faktiskt himla bra.

Kom hit vid ca halv sextiden och då möttes man av
en jätteglad Jennie som hade städat lägenheten
och lagat tacos till mig:) Tack så mkt hjärtat! Efter
det har vi suttit framför våra datorer, lanat och töntat
oss en massa...haha. Vi har även hunnit med att
tvätta, kolla prison break och klämt i oss en massa
choklad! Hihi...Även lite tjafs och drama har funnits
med men det är ju så det brukar vara i våra liv för
tillfället, eller det känns ju så... Hoppas på en förbättring
snart!

Nu ska jag snart hoppa på Jennie i soffan, kolla lite i
HM-katalogen och sen nanna tror jag:)

Nattinatt på er! <3

Kommentarer
Postat av: jennie

det var så lite så bejbi!! är tacksam att jag får bo med dig!! VÄLDIGT!! istället för psykot.. när kommer du?? hahaha ;D pusspuss bejb.. ses "snart" hahahaha.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback