If I Was A Rich Girl...


Just nu äger jag 12 kr...12 ynka spänn. Så fattig har jag nog
aldrig varit. Men dum som jag var så räknade jag med pengar
igår som alla andra fått men näe... Då glömmer högskolan att
registrera vår kurs så nu står ungefär 150 elever utan pengar till
på onsdag.

Tur att man har mat i alla fall, eller ja det räcker nog precis till på
onsdag... Haha, tur att man hade en mamma som fyllde frysen en
gång:)

I alla fall när pengarna väl kommer så vet jag redan vad jag ska göra:


¤ Fixa min nagel som jag bröt i onsdes:)
¤ Äta sushi med Tanya & förhoppningsvis Jenny
¤ Handla en massa massa mat!:D
¤ Åka till IKEA och inhandla bl. a kastruller & blommor
¤ Kommer nog bli lite shopping med:)

Åh vad jag längtar...

If I Was A Rich Girl...Nananananananana....


        

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback