Hard work, work

Gokväll i stugorna...

Idag började man dagen med att försova sig lite OCH glömma nycklarna
till jobbet. Starkt jobbat Josephine. Men eftersom man redan var lite försenad
så hade de hunnit komma folk som kunde släppa in mig:)

Efter det så gick jag på stan en sväng innan det var dags att möta Suss och
ta en fika på gamla hederliga Ebbas fik. Hade verkligen det jätteskoj & mysigt
och som vi åt. Man kan ju säga att mitt nyårslöfte om att äta nyttigt sprak lite
grann, men bara lite;)

Ska alldeles strax kolla Ugly Betty och sen tror jag bingen verkar rätt lockande
faktiskt. Imorgon är man ledig från jobb (äntligen) och ska fika med min älskade
Issie Kissie, är säkert ett helt år sen vi sågs och jag har saknat dig en massa
ska du veta!

Ja för att återgå till mitt nyårslöfte nu:)

Nyttigt: Promenaden innan lunch, min lunch (bakad potatis med keso & grönsaker)

Onyttigt: Kolakakan efter lunch och ett antal godisbitar som passerat ner i min mage
ikväll. Fast inga ciggisar!:)

Näe nu är det Ugly Betty alldeles strax!

Ciao bejbs!


Kommentarer
Postat av: jennie

haha vad gulligt med onyttigt och nyttig lista bejb :) känns som den onyttiga sidan kommer vinna.. hihihihi!! skojar bara!! love ya.. puss

Postat av: Vilda

ååh kolakaka lät ju riktigt gott..ja idag har det onyttiga lätt vägt över på min del..tihi..puss

2007-01-02 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback