Fredagstankar

Har nog suttit och stirrat på skärmen i en kvart innan jag nu
började skriva. Vill skriva allt och ingenting. Det finns så mycket
och så litet. Man brukar ju säga att man har tusen tankar i huvudet
och just nu har jag verkligen det, jag kan inte tänka klart en sak förrän
en annan kommer in i den tanken.

Jag tänker på Kalmar, Helsingborg, Swea, pappa, Oliver, Jonathan, Are, Sara,
Lina, André, Jennie, Hilda, Jessica, pengar, kärlek, hat, otrohet, svek, tårar, vänskap,
regn, blåst, nyårssaluten, fotboll, lycka, bio, cigg, sprit,  naglar, böcker, kläder, resväskor
och en luftmadrass.

Alla dessa tankar blandas konstant i huvudet och jag tror på allvar att jag blir knäpp
snart. Det måste sluta...

Så..nu kan här snart komma ett normalt blogginlägg...

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj.. det va verkligen 1000 tankar :-)
Ses snart!

2007-01-06 @ 01:15:24
Postat av: jennie

tänker på dig också bejbi, men har också 1 miljard tankar i huvudet.. orka.. nu är jag i din lya iaf, det är jättemysigt och superduper fint!! love ya!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback