Fredag

Jepp idag är det fredag:) Sååååå skönt!

Ska kanske börja berätta om onsdagen som var väldigt rolig:)
Var på klassfest hos min nya klass och den är verkligen underbar!
Klassfesten var hemma hos Henke på "psyket". Ja det e faktiskt sant.
Det är ett gammalt mentalsjukhus och det kan man nästan se när man
går där:) Haha. Det var i alla fall sjukt roligt där. Massa vin, namnlekar
& lite tjejhångel, då e ju allt som vanligt:)

Sen blev det Palace och skaka rumpa lite, Basshunter var där och
Jennie var överlycklig för hon fick röra vid hans ben;) Du e för söt!
Hade roligt ute och det var det ett LÅNGT tag sen sist så det var
behövligt...

Men igår...usch & fy säger jag bara. Jag som själv inte tyckte jag
var så full låg totalt däckad till klockan 17. Kunde inte ens öppna
ögonen innan dess. Helt fruktansvärt...Nu blir det en vit helg med
plugg på bibblan.
 
Idag hade vi skola från 8.15-11.45. Våra föreläsare är så himla sköna.
Var längesen en föreläsning var så skoj:) Resten av dagen blir det slapp
på HÖG nivå. Kanske lite mys ikväll?;) Hihi...vi får se:)

Skriver nog mer sen!



Jenny & Tanya: Sushi nästa vecka? Saknar mina Ödåkrapinglor!

Hilda & Jennie: I hope you don´t mind that I put down in words, how wonderful
                             life is while you´re in the world!

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh gumman!! älskar dig så fruktansvärt mycket!! du och jag brabo ;) puss

Postat av: vilda

ååh det är ju så vackert att man blir tårögd..tihi..du är så söt...älskar dig söta du...puss

2007-01-19 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback