första januari tvåtusensju

Så var det alltså 2007 nu. Gud vad allting går fort alltså....

Gårdagen var helt okej, började med middag här hemma med familjen
och mammas två kusiner med respektive. Sen tog jag bussen in till stan
där jag mötte Mackan och där tog vi ytterliggare en buss ut till Hittarp där
festen var. Festen var verkligen jättelyckad och jag hade riktigt roligt trots
att jag inte hade alla förutsättningar för det. Tog bussen tillbaka in i stan vid
halv tre så det var helt lagom. Brukar alltid ha så höga förväntningar på nyårsafton
men för en gångs skull så kände jag att förväntingarna stämde överens med hur
kvällen blev:) Så tack alla som var där för en rolig kväll!

Resten av dagen har varit en riktigt slappedag och jag ska alldeles strax gå & lägga
mig. Ska jobba imorgon och sen fika med Suss på Ebbas:) Ska bli mysigt, en lagom
dag.

Har blivit lite Bridget Jones inspirerad med hennes dagbok där hon för lite schema
över hur nyttig & onyttig hon är så jag tänkte införa det i min "dagbok". Så det kommer
imorgon:)

Nu väntar bingen alldeles strax på mig:)

Nanna gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: jennie

i love you också vännen! så himla mycket!
vill vara i kalmar nu och umgås mer er!!
saknar er sååå!! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback