Dan före dan före...


färden tillbaka till Kalmar. Känns väldigt konstigt att man varit
"hemma" i snart 2 ½ vecka. Kommer ihåg att jag inte alls ville
åka hit men som vanligt börjar man trivas rätt bra:) Har jobbat mkt,
träffat de få människor jag tycker om här i HBG och umgåtts med
familjen väldigt mkt:P

Dagen har bestått av jobb tiiiiidigt imorse och sen kom lillebror
och hämtade mig och vi åkte ut till Hyllinge, jag skulle passa de
små och Jonathan skulle jobba:) Var totalt kaos där som vanligt
och jag börjar bli riktigt orolig nu för det börjar bli för mkt...

När man kom hem hade mamma gjort riktig julmat som vi åt
med snaps och vin till maten. Hon är för underbar min mamma! <3
Nu sitter man med datorn i knäet och ostbågar och vatten, skiter i
att vara nyttig idag för efter denna dagen behöver man unna sig lite...

Imorgon är det jobb som vanligt, nyårssalut, bio 15.30 med mamsen
och sen ska man nog hem till Lina och mysa lite:) Och jag får inte
glömma att boka biljett till Kalmar heller:D

Over and out!



               


Mys med de små<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback