Behövligt...

Jaa du kommer snart och jag behöver dig just ikväll. Just idag
behöver jag allt det där. Jag behöver inte göra mig fin för dig för
du har sett mig värre än så här. Så skönt!

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska tänka egentligen, känns som
om vi glider du & jag. Jag hatar det. Känns som om allting blir fel.
Åh jag vet inte. Men jag älskar dig, det vet du.



"Jag skulle gärna hjälpa dig upp och kunna lysa upp den väg du springer
om jag kunde vagga dig varm och lugn
jag har nog samma röst och bor i samma land
med samma klockor som ringer
du går inte ensam genom dunkla rum"


      


Kommentarer
Postat av: jennie

vi var så heta i onsdags :)
love you bejbi! hoppas du har kul ikväll!
pussa

2007-01-19 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback