Allt om min buske

Oj...var ett par dagar sen jag bloggade nu. Har varken
haft lust eller tid faktiskt men nu så...:)
Varit på bio idag med Emmy, Hilda & Jennie och vi såg
Allt om min buske. Den var så himla rolig, vi skrattade
högst i hela biosalongen:) Sen gick vi till Larmg 10 och
åt. Jag har ju sagt att jag har som mål att besöka Kalmars
alla restauranger innan jag flyttar härifrån.

Nu är jag hemma och kollar på Lasse. Alltid Lasse känns det
som <3

Ska väl strax hoppa i bingen, är sjukt trött. Inte mycket
vila denna helgen men men...

Önskar att jag inte kände och tyckte som jag gör alltid. Känner
mig nästan alltid bitter & tjatig och jag är inte sån, eller jag VAR
inte sån men nu känns det som om jag inte kan sluta. Men vissa
saker sätter spår hos mig och visa saker är jag känslig över och
när det blir övertramp där så brister det. Måste nog ha förändring
nu annars ruttnar jag...

Gonatt!<3


"Kom, så ruttnar vi ihop
på alla veta-bättre-typer som ska säga hur man gör
För har man nån gång grävt en grop
åt alla veta-bättre-typer
får man jävlar ligga i och skämmas tills man dör"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här får man aldrig göra fel, här får man aldrig göra om jag säger...kom... Åå den där lasse, bäst i hela stan!! Tack för trevlig o mysig kväll igår, blir glad bara jag tänker på filmen... hihi! ha en skön vecka, vi ses på fredag! SingStar!!! Kram!

2007-01-29 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback