Tröttis

Ja nu e jag verkligen trött så det kommer nog inte bli
ett jättelångt inlägg. Idag har det varit skola och sen
bibblan där jag äntligen blev klar med hela Tema C!
Så himla skönt..:)

Kom hem och tog det lugnt, glodde lite One Tree Hill
och sen kom A och vi åt semlor och kollade på TV. Mys!:)
Nu sitter jag och lyssnar på the corrs, så himla mysig
musik.

Nu väntar bingen. Imorgon kommer förhoppningsvis
mamma, mormor och lillasyster hit. Beror lite på vädret
men jag hoppas de kommer:)

Nattinatt allihopa, kommer mer när jag har motivationen...


54536-58

Kommentarer
Postat av: Jenny (larvus)

Hej hej!

Hoppas allt är bra med dig. Med mig är det bara bra. Jag har varit ledig från skolan idag och har passat på att tvätta och plugga lite. Sitter just nu och väntar på att Oskar ska komma hem.

Human cellbiologi... Jodu än så länge känns det väldigt lovande. Fast de kommer nog att lyckas snurra till det rejält i huvudet på oss.
Jag tror dock inte att den kommer slå förra kursen vi hade, biokemi AB. Den bestod bara av en massa molekylstrukturer och olika enzymnamn i olika reaktionsvägar. Men jag tror som sagt att jag fixade den tenta. Så jag håller tummarna för det ;)

Vad skönt att du är färdig med kursen. Har den varit kul? Det låter som du haft väldigt mycket att göra.
Kom förresten familjen och hälsade på idag?

Nu ska jag iväg på andra äventyr.
Ha det fint!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback