Trötta lilla jag

Idag är jag hur trött som helst, vill bara sova och glömma denna dag.
Först seminarium och sen 8 timmars plugg i bibblan. Allting snurrar
i huvudet just nu. Sen har jag en rapport och läsa inför imorgon men
jag går nog upp en halvtimme tidigare och läser istället för just nu
fastnar ingenting alls.

Och ingen dagens outfit idag heller, det hanns inte med och nu sitter
jag i min söta rosa pyjamas så det får bli imorgon:)

Nu är det Shark på TV och sen bingen:)

Ett STORT grattis vill jag ge min älskade lillebror som fyller hela 9 år
idag! Hade så gärnat velat ge dig en stor kram och en massa pussar
men du får ett fint paket på posten i stället. Får ge dig en massa kramar
när jag kommer hem istället:) Har faktiskt en massa hemlängtan just nu...


"En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?"


54536-118

                I love you always forever <3

Kommentarer
Postat av: dumbo

love you bejbi ;)

2007-02-07 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback