Skor och böcker!


Idag har varit en helt okej dag faktiskt:)
Hade skola mellan 13-16.30 och sen så blev det en snabbis
till bibblan med Jennie & Hilda. Höll på att avlida av skratt för
Hilda hade bara en pedal så det såg så himla roligt ut när
hon cyklade, jag höll på att trilla och tårarna rann. Har inte
skrattat så på år & dar:) Härligt!

Sen så följde jag med dom hem en sväng och sen cyklade
jag hem. Hemma har jag inte gjort så mkt. Kollat in böckerna
på bokrean. Har hittat 4 som jag vill ha men får se om jag köper
alla. Ska i alla fall dit den 27 feb kl 24 och stå och banka på porten:)
Nån som vill med?

Nu ska det bytas om till pyjamas och kolla på One Tree Hill och sen
nannas:) Har även hittat ett par skitsnygga skor på Skopunkten som
jag lätt ska ha. Hihi...

Näe nanna nu gott allihopa!

Böcker som jag spanat in är:

Maeve Binchy - Stjärnklara nätter
Belva Plain - Som systrar
Danielle Steel - Solnedgång över Saint Tropez
Lauren Weisberger - Djävulen bär Prada

Låter det bra?


54536-130
Skorna jag vill ha. Me like!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback