Sååå...

Nu är jag redo att äntligen skriva här igen. Har inte riktigt haft tid eller ork
att skriva här.  Har kommit fram en hel del saker på sista tiden och jag har
nog inte riktigt förstått hur en annan människa är funtad för att kunna skriva
sådana  saker men alla är vi olika. Hur som helst så tycker jag att det är hur
omoget som helst att hålla på som denna person har gjort. Att dra in en
människa som du aldrig pratat med eller egentligen vet nånting om är inte
helt okej, speciellt inte när det handlar om msn-konversationer där mitt sexliv
nämns eller dylikt. Det tycker jag är lågt och jag förstår inte riktigt varför hela
världen behöver ta del av den informationen. Är du så osäker på dig själv så
du behöver publicera sånt för att själv må bättre?

Och även om du inte skriver namn så fattar de flesta vem det är du pratar om eftersom
det inte finns så många som är just hans ex med välmanikerade naglar t.ex. Och att
kunna sitta brevid mig i högskolebibblan och skriva en massa blogginlägg och sitta
och prata med mitt ex om mig och kalla mig handlingsförlamad? Svårt att vara nåt
annat när du är helt främmande för mig? Hade du bara gett dig till känna så hade jag
varit allt annat än handlingsförlamad. Och att sitta och kommentera mina blogginlägg
 på din blogg är också nånting som jag inte riktigt förstår vitsen och gör det ännu tydligare
för folk att förstå vilka personer du pratar om. Finns enligt mig bättre saker att fokusera på.

Så nu har du också fått ett blogginlägg tillägnad dig men det är både det första och sista.
Jag har bättre saker för mig än att hålla koll på nån främlings liv som inte gjort dig ett
dugg förrutom att kanske haft ett förhållande med en kille som du uppenbarligen hade
ett stort intresse för.

Och sen kan jag bara tacka för at du tycker jag är vacker med perfekta ögonfransar och 
fina naglar och jag kan hålla med dig om att det finns definitivt människor som både ser
bättre ut än dig och uppför sig definitvt bättre än dig. Men detta vet du kanske om själv
med?

Till alla andra människor som kan följa min blogg på ett någorlunda sunt sätt så kommer
den att bli lösenordsskyddad från och med nu. Orkar inte med mer människor som tror
sig ha rätten att lägga sig i mitt liv trots att de inte känner mig.

/Josephine

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Nämen goa kusin, vad är det för dåre som håller på??.
Finns mycket konstigt folk på denna jord.
Stå på dig vännen, Kram Marie

2007-02-27 @ 13:19:35
Postat av: Tanya

Men vad är det här för nåt? Är det nån som smutskastar dig? Hoppas det slutar nu, vad det än varit för nåt, du förtjänar inte såna taskigheter! Tråkigt som fasen om du känner att det är såpass illa att du vill lösenordsskydda hela din blogg. Känns ganska orättvist att en sketen persons dumheter ska kunna påverka så. Jag ber redan nu om lösenord ifall det blir så. Måste ju kunna följa miss Maddams som vanligt :)

När ska vi ta sushi? Kan du på fredag? Vet du när Jenny kan? Jag är så sugen! Mums!

Hoppas allt är bra med dig trots internetintrigerna, vi hörs snart! Kram & Puss

2007-02-27 @ 15:56:51
Postat av: Vickii

Hörredudu.. nu när jag äntligen har hittat din blogg och börjat läsa nästan varje dag kan du inte hindra mig. :(

Tänker på dig ofta snäckan.

puss o kram

2007-02-27 @ 19:47:47
Postat av: Vickii

Hörredudu.. nu när jag äntligen har hittat din blogg och börjat läsa nästan varje dag kan du inte hindra mig. :(

Tänker på dig ofta snäckan.

puss o kram

2007-02-27 @ 19:49:16
Postat av: André

Ha ha, där satt den babe! :)
*Tummen upp*

Min mob dog innan när vi pratade, så du inte tror jag dissade dig - det kan jag nämligen aldrig göra... ;)

Du är bäst vännen!

Love u this much *visa med armarna*


P & K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback