Myslördag!

Jaa idag blir det mys på hög nivå och det ska bli så skönt!:)

Gårdagen var verkligen jätterolig, den innehöll bl. a karaoke
på Lena Phs "Det gör ont", Kobojsarna där jag & Jennie stod
längst fram och ett tappert försök att fjäska sig in på VIP-hyllan:)
Haha, väldigt lagom och väldigt lyckat! Tack hjärtat för en underbar
kväll!

Idag blir det som sagt mys med Jennie, A och kanske Benji som
han heter på min mobil;) Mkt godis och fet mat önskas + melodifestival!

Nu ska det duschas och fixas och sen bär det iväg!

Ha en underbar dag alla!

<3

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh det var en helt underbar kväll ju ;D hihi fan vad mycket konstigt det hände.. haha allt på samma kväll liksom..:P hahaha.. kareoken var lätt hetast!! och kobojsarna.. haha! tack för en asbra kväll gumman! älskar dig, puss

2007-02-17 @ 14:44:54
Postat av: Tanya

Åå vad söt du är :) Tack! Det gick nog bra, jag tror jag blir godkänd. Var nog dina tummar som gjorde susen! Visst får vi gå och äta sushi nån dag, vi kanske kan ta det nån gång veckan efter den som kommer? När vi fått pengar? ;)

Ha nu en jättebra kväll! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback