My funny valentine...

Så var snart denna dagen över, rätt skönt tycker jag. Den är alldeles för
kommersiell i mina ögon. Usch, nu lät jag kanske lite bitter:)

Dagen har i alla fall varit helt okej. Skola som var roligare än förväntat, sen
Maxi och sen hem och bara slappat. Att jag kunde vara så trött det anade jag
inte. Lagade lite mat och sov och tittade på TV.

Har fått lite mys idag i alla fall i form av gulliga sms, gulligt kort från mamsen
och lite mys trots allt. Ska inte klaga i alla fall. Nu väntar snart bingen, har en
efterlängtad sovmorgon imorgon men ska upp relativt tidigt och plugga ändå.
Men att gå upp 06.40 är det inte tal om i alla fall. Så nice!:D

Ska göra som alla andra och bli lite hjärtinspirerad:)

Detta hjärta är till alla mina nära & kära, ni är verkligen ovärdeliga för mig och
egentligen så ska jag visa varje dag hur uppskattade ni är av mig. Ska bli
bättre på det:)


54536-129

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen date?

2007-02-15 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback