Mina TV-kvällar är räddade:)


I alla fall de flesta dagarna i veckan nu:) Idag var det säsongspremiär
för desperate housewives och före det var det gilmore girls. Och imorgon
är det mitt kära OC och på onsdagar är det Medium. Så de flesta av mina
kvällar är räddade:) Hihi...

Idag har man som sagt storstädat och här blev riktigt snyggt:) Är supernöjd!
Får se hur länge det håller bara...

Ska alldeles strax hoppa i bingen, är sjukt trött efter min städning idag:)

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, får se om det blir lite mys, kanske, kanske inte...

Näe nu ska jag lägga mig i min sköna säng och drömma söta drömmar!

Nattinatt!

P.S Fick reda på att min kära pappa läser min blogg och det tycker jag är sött:)
Det är bra att du håller lite koll på din dotter!:) D.S

54536-127       54536-128

Kommentarer
Postat av: André

Hellu babe! :)

Ville bara säga att jag saknar o älskar dig grymt mycket min kära vän!

Sorry att jag inte svarade på ditt sms, glömde bort - men de kommer som sagt fler helger ...o snart är du hiiiiimma ju :)

Puss puss

2007-02-13 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback