Hemma igen...

Då var man hemma igen:)

Hade det jättemysigt med Jennie & A och sen fick Jennie ett ryck
och skulle gå ut helt plötsligt så för henne blev det att svepa 3 snabba
och för oss blev det bussen hem:) Du är för rolig Dumbo! Innan dess
blev det dock mat & melodifestival. Är väl rätt så nöjd med vilka som gick
vidare men jag hade kunnat byta ut Sebastian mot Nanne;)

Nu funderar jag om jag ska göra mig lite makaroner eller bara göra mig
i ordning för bingen? Haha vi får se...

Nattinatt från Kalmar & lilla mig i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja störd som jag är så fick jag ju det.. och se hur det slutade.. haha.. ne nu får det vara slut på detta! usch.. du vet nog vad jag syftar på.. gahhh, arg.. älskar dig bejbiii, tack för telefonsamtalet hem ;) pusspuss

2007-02-18 @ 03:26:03
Postat av: suss

Hej!
Jodå det är finfint här uppe i norr, snö och soligt. Livet rullar på som vanligt, tränar, pluggar och umgås :) Jag ska faktiskt hem till Skåne i två veckor under praktiken nu i mars (så detta året får man komma hem hela 3 gånger!) Vecka 13-14, ska bli skoj att få komma ut på praktik.
Du får ha det gött!
Kram/Suss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback