....

Vet inte riktigt hur jag ska skriva, tänka eller tycka.
Allting blir så fel hela tiden och jag är trött på det nu.
Ska sluta vara så j*vla snäll, ska sluta tro det bästa om
alla j*vla människor hela tiden för det hoppar alltid upp
och biter mig i r*ven. Jag lägger ner nu, jag slutar anstränga
mig. Så får det bli.

Jag bara glider längre och längre bort och jag fattar inte varför.
Vad är det jag gör som gör att det blir så här? Orkar inte med mer
snart.

Vill slippa magont och tårar någon dag i alla fall. Men det är väl så
här det kommer att vara nu och det är bara att gilla läget antar jag.

Så nu har jag verkligen öppnat mig och skrivit allt som tynger mig
och har gjort att jag mått som jag gjort/gör. Hoppas det blir bättre bara...


"Two is company, three is a crowd..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback