Bibblan


Ja nu sitter man här i bibblan igen, känns nästan som om man bor här.
Men jag börjar se slutet i alla fall, äntligen, två uppgifter gjorda och bara
en kvar som ska vara en halvsida så det är lugna puckar, ska läsa rapporterna
en gång till ikväll så jag vet vad jag ska skriva om imorgon:) Har hela eftermiddagen
på mig och sen är jag klar med Tema B. Sen att Tema C började idag och jag e efter
i läsningen där fixar jag en annan dag.

Sitter med center och guanabana pineapplefestis nu och det är smaskigt värre. Har egentligen
inte så mycket mer att göra här i bibblan men känner inte för att åka hem, inte än.

  
  
   54536-119    54536-120


Så sant och så bra...
Lasse är min räddning just nu...



"Men tiden har sin rätt att förändras där den går
och den är hos dig nu, hos dig och din vän
jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen
aldrig älska dig igen

men vid vägen längs bäcken som sakta ledde hem
där är himlen lite närmre för mig
där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
dit kan jag gå och sakna dig
dit kan jag gå och sakna dig

men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback