Äntligen internet igen!

Hihi...har bara varit utan internet i nån dag men som jag har
saknat det! Men nu funkat det äntligen!

Har inte hänt så mkt sen sist, massa plugg som vanligt men
imorgon är det FREDAG!:)

Har haft skola idag och sen blev det en runda på stan, handlade
present till Emmy:) Sen åkte jag hem och lagade kyckling med
gorgonzolasås med färska champinjoner och pasta till det:)
Väldigt gott!

Planerna för helgen ser ut så här:

Fredag: Födelsedagsmiddag hos Emmy och sen Palace
Lördag: Plugg i bibblan kl 11 och sen fest på Norrliden? Vi får se:)
Söndag: Mer plugg på bibblan

Och det bästa av allt, man är LEDIG på måndag och ska dessutom
klippa mig! Jippie!:)

Nu ska jag slappa i soffan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback