All by myself

Så var man då själv och jag måste få säga äntligen ändå. Har absolut
inte haft nånting emot personerna men att inte kunna vara själv och med
en massa extra saker på en yta av 25 kvadrat är inte idylliskt och det blir
jobbigt men nu är det över och jag fixade det:)

Idag har det varit skola mellan 8.30-14.30. Jag var duktig som orkade gå
efter lunch men hade jag vetat att hon tradat på såsom hon gjort de andra
3½ timmarna så hade jag gått hem.

Efter skolan så blev det en snabb runda till Maxi, köpte te, godis och knäckebröd.
Sen har det varit slapp på hög nivå. Har kollat på One Tree Hill och vid sex så
däckade jag i soffan och vaknade till tonerna av OCs theme song. Kan tro att jag
diggade the Josse style om jag säger så:) Nu är det What About Brian, en ny serie
som jag faktiskt tycker rätt bra om. Funderar på att göra mig lite kex och te nu:)

Och till en tråkigt sak, pga dumt väder i Skåne så kunde inte min mamma, mormor
och lillasyster komma idag:( Men ska hem till helgen så det e lugnt. När svinen kommer
så försvinner jag, känns gött som fasen.

Nu ska jag se på TV´n igen...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback