Ruggigt

Ja idag är det verkligen inte vår ute. Hur kallt och hur mörkt som helst.
Föreläsning idag mellan 8.15-11.45. Helt okej. Den tog sig mer och mer
ju längre den gick. Sem cyklade jag hem med Fröse, så roligt att folk bor
här ute så man kan ha sälle hem;)

Åt lite lasagne och sen däckade jag i 2½ timme i sängen. Så skönt det
var!:) Sprang sedan iväg glatt och hämtade mitt paket från HM som hade
kommit men glädjen övergick i besvikelse när jag ser att min söta A-linje
blus helt plötsligt har blivit en prickig kjol. Så den måste man skicka
tillbaka.Lite surt med tanke på att det lär kosta mig pengar att rätta till
deras fel. Men ska ringa imorgon och skälla lite så får vi se hur det blir
med det. De två andra sakerna (gul top och svart linne) var jättefina och
ska användas imorgon:)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kurera mig lite...kanske med glass?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback