Söndag...


Hej hej alla!

Nu var det så där längesen jag uppdaterade igen.
Har varken hunnit eller orkat känns det som.

Men det har hänt lite granna i alla fall. Min praktik
är äntligen slut, eller ja barnen kommer jag sakna
ett bra tag men min handledare kan dra dit pepparn
växer, fy fan asså. Blir jag nånsin som henne så ska
jag hugga av mig foten eller nåt!

I helgen så har man hunnit med en sväng till lokalen
och dricka lite vin och senare samma kväll så blev
det en roadtrip till emmaboda:) Igår (lördag) så begav
sig jag & Hilda (SOM ÄNTLIGEN ÄR TILLBAKA I KALMAR!)
först en sväng till nya maxi och gick runder och tittade på
allt nytt. Sen åkte vi hem till henne och krängde godis, chips
& dip:) Kollade även Wallander- Luftslottet:) Sen så nannade
jag där och cyklade hem tidigt imorse och bakade mufifns:)
Ja, ni läste rätt. Josephine har faktiskt blivit lite huslig:)

Nu ska jag strax dammsuga (förhoppningsvis), äta lite
och dricka lite te:)

Ha en mysig söndagskväll!



54536-53



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums vad gott det låter med muffins! Och vad skönt att din praktik är över nu så du finns i Kalmar ordentligt igen ;) Vi får ju ses nån dag! Kram kram och ha det bra!

2006-11-01 @ 14:03:54
Postat av: André

Josse - ajj miss jooo!

2006-11-02 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback