Onsdag

Hej alla!
Gick till tvättstugan precis men dumma jag hade satt till
förtvätt så tvätten var långt ifrån klar...jag blir så trött

Helt okej dag på praktiken idag faktiskt, bara två dagar kvar
av denna vecka. JIPPIE!!

En sak som stör mig är ett samtal med en person innan,
fattar verkligen inte vad felet är och vill inte ha det som det
är nu men tydligen så blir det bäst, enligt dig i alla fall...

Aja den som lever få se...Nu ska jag strax tillbaka till tvättstugan
och hoppas tvätten är klar:)

Ciao bejbs!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Haha störigt med tvätten! Men du är inte ensam... Tvättar jag på kvällen blir det aldrig rätt. Lyckades glömma att sätta trycka på själva tvättstartarknappen en gång, så när jag kom ner efter en timme så var tvätten inte ens blöt...

Hoppas allt är bra, kram!

Postat av: suss

Hej!
Har du ingen gästbok? Jaja, får skriva här i stället :)
Vad synd att du inte gillar din praktik, jag älskar praktik! Länktar till vår praktik.
Det är bra med mig här i norrland. Det är väldigt kallt bara, brr...bara två grader i morse!
Det hade varit skoj att ses till jul :) Jag är hemma mellan de 21-5. Vi får höras av då och ta en fika. På Ebbas kanske? En klassiker :)
Hoppas du har det bra!
Kram/Suss

2006-10-12 @ 13:00:05
URL: http://www.susannesvensson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback