Nu är det sommarlov på riktigt!

Ja nu är det verkligen det, sista grejen lämnades in idag
och det är med ett mycket lättare samvete och lätta axlar
som jag nu njuter av sommaren till fullo!

Idag var det jobb, alltid jobb känns det som och sen så
kollade man på matchen nere i stan. Fy fasen vad Sverige
skulle ha vunnit. Nu blir det svår match mot Tyskland på
självaste midsommarafton! En förlust där kan verkligen
sänka stämningen...Haha...

Imorgon är men ledig! JIPPIE! Men vad säger vädret?
Jo att det ska REGNA! Är den nån annan än jag som
kan ha mer otur med vädret? Tror faktiskt inte det...

Nä nu hör jag nästan hur bingen kallar på mig:)

Nanna underbarast hjärtegull!

Jag saknar Kalmar & mina hjärtan där:(


Kommentarer
Postat av: Hildur

saknar dig med..tycker så synd om dig med dina lediga dagar..hur ska du känna att det är sommar om du aldrig får uppleva själva sommarvädret...jag ska hålla tummarna att det är fint väder imorgon åt dig..puss

2006-06-21 @ 10:51:15
Postat av: Jennie

lilla gumman, de spelar ju på midsommardagen :) hihi.. saknar diiig!! pusspuss

2006-06-21 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback