Midsommar!

Jaa, imorgon är det midsommarafton!
Hihi, tycker det är mysigt med  högtider
som gör att folk samlas:)

Imorgon så blir det först mat med familj
och lite övrig släkt. Mkt nice och sen så
ska man iväg och ha lite kul med folk i
min egen ålder...Haha, kommer nog bli
hur nice som helst, har fått med mig tanya
i år igen så nu hoppas jag på Jenny med
så är det som det var på den gamla goa
tiden:)

Nä nu är det snart  systemet med André,
min underbara lilla granne. Vad hade jag
gjort utan dig? Vet att du gärna vill flytta men
kommer sakna dig som tusan då ju:/

Aja ha en underbar dag alla och börja ladda
upp inför morgondagen:)

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Åh det är så kul att alla vi tre ses ikväll och firar lite ihop, som på den gamla goa tiden ja! :) Är så glad att du drar med mig haha, kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback