Måndag igen

Ny vecka igen och som vanligt jobb...
Är så trött på att jobba redan och jag
ska jobba ända tills den 15 augusti
i alla fall och det är nu det jobbiga
börjar med:/

Och nu fick jävla skititalien straff
medsig och äckeltotti gjorde mål.
Så himla orättvist asså. Börjar likna
lite mut & domarskandaler tycker jag
med tanke på tidigare matcher, inte
minst Sveriges match i lördags...

Aja har i alla fall Portugal & England
i kvartsfinal.

Spottis Italien kommer inte gå längre
än till kvarten ändå:P

Nä nu ska jag kolla lite TV och sen hoppa
i bingen idag. Lyckades ju försova mig imorse
så hela dagen har ju blivit därefter:/

Ciao lieblings!

Kommentarer
Postat av: Hildur

hörru du du..jag äääälskar italien...och totti eller spotti som du kallar honom...de var välförtjänta av straffen...att jag avr överlycklig..skrek typ heela kvällen...hehe..så heja lite på italien för min skull tihi..saknar dig gumman...hörde uma ness idag och då tänker ja på dig heeeela tiden...puss på dig älskade du

2006-06-27 @ 23:15:32
Postat av: Jennie

hörrö du, =) tycker det är liiiite segt med uppdateringar här..hihi.. love ya.. puss

2006-07-11 @ 12:11:26
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:45:53
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:10:48
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback