Äntligen ledig!

Hej på er alla i värmen!
Nu har man jobbat i fem dagar
i rad så nu ser jag fram emot två
dagars ledighet med bra väder:)
Eller jag hoppas det i alla fall...

Ja sist jag skrev var det dan före
min brors student och den dagen
var verkligen helt perfekt. Fint väder,
fin lillebror, mkt släkt och mkt go mat!
Verkligen en underbar dag! Efter det har
det inte hänt så mkt förutom att jag har
jobbat.

Ikväll ska jag & mamsen iväg till Fredrikdsalsteatern
och se årets fars med Eva Rydberg. Har sett alla sen jag
var 13 tror jag så det ska verkligen bli supernice!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen & njuta av min lediga tid!:)

Ta det lugnt i solen!

Saknar Jennie & Hilda sjukt mkt!:(

Ciao lieblings!

Kommentarer
Postat av: jenniee

hihi vad söt du är ;) jag saknar dig också sjukt mkt!!

2006-06-13 @ 14:52:22
Postat av: Hildur

åååh ja saknar dig så mycket med...saknar min fina josephin(a) det rimmar mer med ett a...tihi fniss fniss...humor på hög nivå..haha..saknar dig massor iallafall..puss på dig

2006-06-15 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback