Tillbaka till studentlivet!

Jaa då var man tillbaka i Kalmar till en ny delkurs i matten.
Läraren var ju bara så underbar faktiskt, hoppas verkligen
att man kan bli som henne sen en vacker dag!

Annars så var man hemma under påsken och denna påsk
var nog den bästa jag nånsin haft. Hade riktigt roligt större
delen av tiden och den andra tiden så fick man kanske skylla
sig själv? Aja orkar inte grubbla för mkt på sånt, man lever ju
bara en gång?

Idag började som sagt en ny delkurs och efter skolan var jag
& Jessica och handlade på Maxi och tog även en sväng till Nordiska
där man inhandlade ett mysigt ljus att ha på nattduksbordet.

Även Hilda har varit hos mig en sväng och det har varit mys ikväll:)
Det är för din skull jag uppdaterat nu vännen så jag hoppas du
uppskattar det!:)

Haha...när nu väntar bingen snart på mig...

Gonatt lieblings!

Kommentarer
Postat av: Hilda

ååh vad glad ja blir....haft en underbart mysig kväll....tack för den..och tack för du lärde mig äta ananas...mums...

2006-04-19 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback