Ny vecka!

Tjenare sötnosar!
Jaa ni sicken helg det blev ändå...
Haha jag som skulle ta det lugnt,
jag kan ju säga att jag gjorde motsatsen
till det. Först var vi hemma hos Jenny och
förfestade och redan där blev det alldeles
för mkt men jag lyckades nyktra till lite framåt
slutet. Sen bar det av in till stan där alla utom
jag & Jocke gick till kåren utan vi begav oss till
O´learys där vi lyckades komma med på en
mingelbild:)

Haha, en sjuuuuk kväll men jag hade riktigt
roligt. Igår var det dock inte lika skoj kan jag
säga för då gjorde baksmällan sig ihågkommen.
På kvällen sen cyklade jag till Jessica där hon
bjöd på goo mat och sen köpte vi lite gottis på
södercentrum.

Idag ska jag iväg och träffa Tanya, var jättelängesen
vi sågs sist så det ska bli jätteskoj!

Nä nu ska jag nog bege mig till duschen snart...

Ha en bra dag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback