Gomorron gomorrn...

Gomorron alla glada!
Skulle egentligen skrivit här igår kväll
men jag var så himla trött, somnade i soffan
så halv tolv vaknade jag till och släpade mig
till sängen. Var längesen jag somnade tidigare
än halv tolv på en fredag...

Tidigare på dagen igår så var jag och Jessica i
stan och shoppade påskpynt och jag köpte
jättefina fjärilar som ska hänga över balkongdörren
men alla kulor trillar ner så jag måste bege mig till
maxi för att köpa lim och så en sväng inom systemet
med:)

Fast det blir en lugn kväll ikväll... Känner inte för att
dricka mig redlöst full och antagligen göra saker som
jag hade ångrat imorgon. Saker för att döva smärtan
lite kanske? Aja den som lever får ju se...

Nu ska jag dricka mitt te och sen cykla till Maxi:)

Hoppas ni får en fin lördag allihopa!

Ciao gullepluttar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, gick det bra o va nykter =)

2006-04-12 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback